Acte necesare atunci cand clientul solicita avocatului consultanta juridica / asistenta juridica / reprezentare juridica

In momentul prezentarii unui client sau a reprezentantului acestuia la Cabinetul de Avocatura pentru consultanta juridica, asistenta juridica sau pentru incheierea unui contract de reprezentare juridica in fata tertilor sau a Instantei de Judecata este bine sa aiba asupra lui urmatoarele documente:

– Carte de identitate / Buletin de identitate / Pasaport;

– Documente ce au legatura cu speta ce urmeaza a fi discutata (inscrisuri, contracte, facturi, chitante, adeverinte, certificate de mostenitor, testamente, avize de expeditie, procuri, titluri;

Este bine sa aveti cat mai multe inscrisuri (sau chiar toate) ce au legatura cu cauza pentru a economisi timp si pentru ca dupa ce avocatul le studiaza sa va poata oferi un raspuns adecvat, garantat profesional;

– In cazul in care deja exista un litigiu pe rolul Instantelor de Judecata este bine sa aveti la dumneavoastra o copie a dosarului de instanta;

– In cazul divorturilor este necesar sa aveti la dvs certificatul de casatorie si daca este cazul certificatele de nastere ale copiilor;